2013. február 21., csütörtök

IDO - MÁR - TÍR




Egy jó ideig egy kép élt bennem, és ez adta a valóságomat. Sok gondolat és érzés sorakozott fel hozzá, és mindezt úgy, hogy igazán tudatos sem voltam rá.

Aztán egy krízisnek gondolható helyzet a felszínre dobta.

A mítosz a párkapcsolataimról szólt, és a kép a következő:

A férfit úgy látom, mint a karámba bezárt lovat, és én lennék az idomár...
A férfiakról, elhívődött számomra, hogy segítségre van szükségük, hogy be vannak zárva, félnek, nem tudnak kitörni saját elméjük karámjából.
Holott szabadnak születtek, tele élettel, és szeretettel, de már mintha feladták volna, és beérték a karámon belüli élettel.
És itt jövök én, a ló idomár, a megmentő...
Mindig szerettem volna megtanítani a férfiakat a szeretetre, és arra a képességükre, hogy észrevegyék, hogy mennyi kincs, és lehetőség lakozik bennük.
De nem mindig jött össze, sőt  sokszor tűzzel-vassal akartam belőlük kicsikarni.
Újból és újból azt éreztem kudarcot vallok.

Aztán egy beszélgetésnél  elmondtam ezeket a kedvesemnek, mert teljesen pánikba estem, nem tudtam hogyan tovább.

Ezzel a lovas hasonlattal éltem, és megkérdeztem, akar- e egyáltalán ez a paci kijönni a karámból, szüksége van-e a lóidomárra, hogy segítse, megmutassa, merre az ajtó, merre a szabadság...?
És ahogy elkezdtem erről beszélni, már nem is volt fontos a válasz, mert ráláttam, hogy minden rólam szól.

Először megláttam, hogy bizony a lóidomárnak van szüksége a lóra, hogy bizonygathassa lóidomár létét. Ezáltal saját erejét, nagyszerűségét, és bizony felsőbbrendűségét is.
És hiába barangolok én bármerre, mégis a karám és az a bizonyos ló adja nekem a lét és önazonosság biztonságát.

És észrevettem, hogy én nem is lóidomár vagyok, hanem szintén egy ló, aki saját, férfiakról felállított hiedelmei karámjában van bezárva, és esze ágában sincs kijönni onnan.

A férfit akartam megtanítani szeretni, és  én tanultam a férfitól szeretetet, elfogadást, őszinteséget.
Megmutatták bennem milyen csodák, kincsek rejlenek. Megláttam bennük magam.
 

Aztán láttam a két pacit összepuszilkodva, pajkosan játszani, majd összeolvadtak eggyé.
A karám is feloldódott, csak a szabadság maradt és az öröm.

Köszönöm életem minden férfijának, és a szerelmemnek a sok csodát.



Figyelem!!!
Ha úgy érzed még benned is van bőven történet a férfiakról, netán még gondot is okoz, akkor várunk szeretettel az
ÖnMunka NŐI csoportba - Byron Katie Munka és Scott Kiloby Élő Önvizsgálatok módszerei alapján (8X3óra), április 3-tól

Jelentkezési határidő: március 1. (Köszönjük, ha kifejezetten csak komoly szándék esetén jelentkezel.)

Lányaink, asszonyaink, szeretettel ajánljuk figyelmetekbe ezt a nagyon intim elmélyülési lehetőséget, csak női körben.
Trénerek: Oravecz Andi és Bogdán Ildi

A 8 alkalom tematikája:

1-2: Nőiség
Női szerepek és legendák:
Milyen szerető, anya, gyerek, barátnő, női munkaerő vagyok?
Melyik szerephez ragaszkodom? Melyiket tolom el magamtól?

Kitagadott részeink:
- testi,
- női,
- szerepszemélyiségek.
Családi modellek, sztereotípiák. Mintakövetés és/vagy kompenzálás.

3-4: Párkapcsolat
Mitől NŐ a nő? Mitől FÉRFI a férfi? És minden, amit ezekről elhittünk...
Hogyan kellene kapcsolódnom? Együtt vagy külön? Elvárások.
Szex, mint kapcsolódási forma. Mi mindenre használod?

4-8: Test és Szex
Élő kapcsolat a testemmel. Érzések és érzetek megélése, testben levés.
- Én a nemi szerveim tükrében: Mi a bajom vele?
- Orgazmus. Van? Nincs? ( Milyennek) Kellene lennie?
- Gátlások, elfojtások.
- Perverz vagy normális? Szexuális orientáció, parafiliák.
- Másság, mint tabu.

Ránézünk minden Nőiséggel kapcsolatos gondolatra, történetre.
A vizsgálódást ÖnMunkával fogjuk végezni, mely magába foglalja Byron Katie Munka módszerét és Scott Kiloby Élő Önvizsgálatait.

A képzésen való részvétel előfeltétele a Munka és Megtalálhatatlan Önvizsgálat Alaptanfolyamok elvégzése! (Akinek ez utóbbi még hiányos, de érdekelné a Női kurzus, SOS jelezze felém.)

A tanfolyam fontos része a heti alkalmak közti önálló és közös gyakorlás, tapasztalás és az egyéni konzultáció a trénerekkel, a Munka és Élő Önvizsgálatok módszerekkel.

A tanfolyam ideje alatt 2 egyéni, 50%-os kedvezményes konzultációt (5000Ft) is felhasználhattok, elsősorban a Megtalálhatatlan Önvizsgálat egyéni megtapasztalására.

Maximális létszám: 14 fő

A tanfolyam a Köz-Pontban (VI. Budapest, Benczúr u. 20.)

Időpont: Első alkalom: április 3. szerda, 18-21 óráig, utána minden szerdán 8 hétig (május 1. szerda kimarad)

A tanfolyam díja: 8×5000 Ft (Egy összegben, vagy egyeztetés alapján több részletben is fizethető. A díj azokra az alkalmakra is fizetendő, amikor nem veszel részt.)

Jelentkezési határidő: március 1.

Jelentkezés:
Oravecz Andrea: 06-30-343-7453 oraveczandi@yahoo.com



Illetve, ha szeretnéd, hogy egyénileg foglalkozzak veled, itt tudsz jelentkezni:


Bogdán Ildikó
Köz-pont, Budapest, VI. Benczúr u 20. 
Szerda: 9.00 - 18.00
Péntek:  9.00 - 15.00
Bejelentkezés: 06-30-732-3832

1 megjegyzés:

  1. Ildi, kedves,

    döbbenettel vegyes kíváncsisággal olvastam a felismerésedet, a 8x3órában biztosan komoly mélységekig lehet eljutni.
    Ez a kurzus még nem az enyém, de sebaj:)

    VálaszTörlés

Rúzs mánia

Mi lehet az? - Készülhetett akár: henna, bíbor, okker, vasérc, fehérólom, féldrágakő, mérgező kivonat, bíbortetű, vöröshangya, cinóber, bor,...